Friday, November 15, 2013

Set Berpantang BASIC Shaklee

Set merangkumi Vita-lea, Zinc Complex, Vita C & B-Complex .




✿ Vita-Lea - Multivitamin dan mineral yang disaluti spirulina memberi tenaga segera dan sangat membantu ibu yang menghadapi masalah tidur semasa berpantang.

Ia mempunyai imbangan nutrisi lengkap membantu dalam menangani masalah kurang selera, tekanan darah rendah, tekanan , kebas-kebas, letih dan lesu, masalah anemia dengan pembentukan sel darah merah dan juga gula rendah.

✿ Zinc Complex - Meningkatkan deria rasa makanan dan deria bau, mengukuhkan akar rambut ketika berpantang kerana kebiasaan rambut gugur terjadi kepada wanita yang menyusukan anak dan masih berpantang.

✿ Vitamin C  - Mengukuhkan sistem imunisasi, mengurangkan stress dengan membantu kalenjar adrenal mengawal penghasilan hormon stress dalam tubuh disamping membantu membina kolagen dan membantu mempertingkatkan peredaran kulit kepala disebabkan rambut gugur.


✿ B-Complex - Mengandungi kesemua 8 vitamin B penting iaitu B1, B2, B3, B5, B6, B12, asid folik dan biotin membantu menambah selera, mengurangkan stress, menghasilkan tenaga dan juga penting untuk replikasi sel darah merah sekiranya letih dan lesu.


Untuk Pertanyaan dan pesanan, hubungi saya:
 SID 881907
Anda tahu pilihan terbaik untuk anda~
Page : Sunnah Superstore
SMS/WhatsApp : 017 7001749

No comments:

Post a Comment